GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Általános
Amennyiben a termék készleten van úgy 1-3 munkanapon belül.
Minden jellegű hibára ami nem külső behatás miatt keletkezett. Ha a készüléket folyadék éri az garanciavesztéssel jár.
Amennyiben a készülék megsérül, vagy külső szervizelés nyomait lehet látni a telefonon úgy a garancia érvényessége megszűnik.
Szeretnék egy készüléket, de nem találom a weboldalon (nincs készleten). Be tudjátok nekem szerezni?
Az esetek 99%-ában minden telefontípust be tudunk szerezni kapcsolatainknak köszönhetően. Rendelés leadásával kapcsolatban kérlek telefonon vagy E-mailben érdeklődj. Köszönjük
A készülékek nem szolgálatótól származnak ezek ellenőrizve lettek minden egyes telefonnál. Ha korábban szolgáltatónál vásárolták a telefont, akkor csak úgy vásároljuk meg ha a vásárlástól számított 2 éves hűségidő letelt és ki lett fizetve. Ezt minden esetben ellenőrizzük.
Minden esetben doboz, töltő kábel és Sim tálca kiszedő tű.